2014. január 20., hétfő

H&M haul ezüst-fekete


Hangsúlyoznám, hogy csak a táskáért mentem be. Pont ilyen formájút kerestem és feketét, szóval nem sokat vívódtam. Aztán ha már ott vagyok alapon körülnéztem és bekéredzkedett még hozzám ez a bokacsizma és a különböző méretű ezüstszín gyűrűcsomag.


Alaposan rákattantam ezekre az ujjvégre való gyűrűkre és ebben a szettben különböző méretű egymáshoz passzoló ezüstszínű csecsebecsék vannak, 1.490 Ft ha jól emlékszem. Majd manikűrnél láthatjátok mert fogom őket fotózni, szerintem nagyon jó kis kiegészítők.

Ez már a Sale-szindróma, amikor igazából nem akarsz venni egy vagány kis fekete csatos bokacsizmát, de háromezer pénzért mégiscsak. Mentségemre szolgáljon hogy folyton megakadt a szemem az ilyesmi csizmákon a style blogokon, webáruházakban, itt-ott és most így hogy ennyiért szembejött velem úgy gondoltam nekem is lesz egy :)


A táska. Ezt a formát kutattam már egy ideje és szerencsére a H&M-ben rátaláltam, 6.990 Ft volt. 



Egyetlen apró gond van vele, ami miatt zsúfolt helyekre nem ezt fogom magammal vinni, kétoldalt simán bele lehet nyúlni akár, mert a cipzáros rész csak középen van.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...