2014. január 6., hétfő

Miket kaptam karácsonyra :)



Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek, én annyi sütit készítettem a családban mindenkinek, hogy önként felvettem a Sütiszörny nevet :) Volt minden, díszítés, pálinkázás, mindenféle finomságok, sok-sok nevetés, meghittség. Sok szívemnek kedves kis és nagyajándékokat kaptam idén, ezek közül mutatnék be párat.


Ennek nagyon-nagyon örültem, szinte beleborzongok ha elképzelem mennyi apróságot tudok majd elrejteni a fiókjaiba. Úgy tudom a Jyskben lehet kapni ezt a komódot és hát nagyon bájos:)


Katy Perry Killer Queen ajándék szett, a parfümöt jobb híján egy mécsestartóban helyeztem el. Nagyon finom illata van, nőcis, dögös.


Nagyon vágytam egy ilyen szép gyertyakoppintóra, úgyhogy ennek is igencsak örültem


Ez meg egy gyönyörűséges fekete lakkhatású Mango pénztárca, juhééé!


Barátnőimtől kaptam többek között ezt a csinos Calzedonia harisnyát


Na meg ezt a csúcs körömlakk szettet, van benne egy metálfényű, egy pink, egy csillámos és egy halvány rózsaszín


És ezt a pöpec csillogó nyakláncot, egy ilyennel bármikor örömet lehet okozni nekem és sosem elég belőlük :)


Anyukám ismét ellátott natúrkozmetikumokkal, két csodás illatú szappannal és egy mandarinos ajakápolóval, a másik szappan a Tündérkert nevet viseli, de azt már kibontottam és kipróbáltam, nem tudtam neki ellenállni


Fincsi karácsonyi tea a Teaklippertől


Öcsém lepett meg ezzel a csúcs Skullcandy fülhallgatóval


Ez a remek gránátalmás Weleda olaj is levett a lábamról rendesen, majd jövök teszttel














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...