2014. január 8., szerda

Artdeco Glam Vintage Ceramic körömlakk 380 - Iridescent Red


Az Art Deco 2013-as ünnepi kollekciójában szerepel ez a lakk két másikkal együtt. A kollekciót a 20-as évek ihlették, csupa csillogó, glamúros holmi. A sminkek doboza is egyébként nagyon elegáns, én szemezek a pirosítókkal is..



 Három duokróm körömlakk közül választottam ezt a pirosban-rózsaszínben irizálót, ezen kívül van még kékben és zöldben játszó tünemény is.



Már az üvegben is igéző. 6 ml lakkot tartalmaz.



Egy rétegben is elfogadható, de én mániákus két réteges vagyok, úgyhogy a képen is így látható. A felvitel könnyű, az ecset megfelelő mennyiségű lakkot vesz fel, ami könnyen terül. Nagyon szépen fed. A száradási ideje átlagos.



Igyekeztem mindenféle szögből lefényképezni, de mondanom se kell hogy élőben még százszor jobban fest. Ugyanis szinte minden pillanatban más látványt nyújt, lubickolnak benne a színek. Néha teljesen metál rózsaszínnek tűnik, néha aranyban, bronzban játszik...Nagyon sok bókot kaptam rá, tényleg igazi alkalmi jellegű lakk. Jó érzés egy-egy borongós téli napot ilyen pazar körmökkel átvészelni :)



Az Iparfüméria webáruházban vettem, ahol a kollekció többi terméke is megtalálható.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a színe, pedig nem vagyok odáig a duokróm körömlakkokért, ez kivétel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most nekem is nagyon bejön, az hogy valami tényleg metálos rózsaszín...lenyűgöz hogy miket ki nem találnak :)

      Törlés
  2. Osztom Erzsi véleményét, tényleg szép a színe, pedig én se vagyok egy nagy duokróm lakk kedvelő.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű szín, egyszemélyes napfelkelte :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pontosan! Ahogy a különböző színek játszanak rajta, egész különleges. Nekem sincs annyira sok duokróm lakkom de ez eddig a legszebb azt hiszem :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...