2015. június 1., hétfő

Batiste Tropical szárazsampon



Szerencsére már itthon is több helyen kapható, én még az Asos weboldalán rendeltem valami csinos kis akcióban. Gyakorlatilag az egyik legrégebbi, külföldön piacvezető szárazsamponról van szó, ami hatékony és jól bevált formulával működik. Nem ígér semmi extrát, csak hogy felfrissíti a zsíros hajat és ezt be is tartja. Egyszerű, hatásos.


A Tropicalnak elvileg kókuszos, trópusi illata van, de gyakorlatilag ez egy viszonylag gyenge próbálkozás. Mondjuk én magam még sosem találkoztam maradéktalanul jó illatú szárazsamponnal ( talán a Dove? ) Szóval ilyen trópusi illatorgiára ne számítsatok, de azért nagyjából elmegy.


Használat előtt alaposan fel kell rázni és kb. 30 centiről a hajtövekre permetezni. Én először megijedtem hogy fogom eldolgozni, mert ez a legfehérebb cucc amit valaha ráfújtam a hajamra. De simán be lehet masszírozni és maradéktalanul felfrissíti a hajat. A hatás brutál jó, simán tart egy napig. Szárazsamponnak tényleg abszolút jó, nagyon teszi a dolgát, talán eddig ez a leghatékonyabb. Kevés kell belőle és sokáig elég!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...