2015. június 17., szerda

Mango haul


A múlt héten nektek is beszámoltam róla, hogy leárazás kezdődött a Mangoban, én ezeket a holmikat vásároltam:


Jeggings - 6.500 Ft ( nagyon jó anyaga van és szuper fazon, de rengeteg farmer volt mind kb 5-7.000 Ft között )


Ezt a szép horgolt felsőt 4.500 Ft-ért vettem, nagyon megtetszett felvéve


Türkizes minimál karkötő - 1.395 Ft


Füldísz és fülbevaló páros - 1.395 Ft


Fülbevaló ( ez a kedvencem ) - 1.395 Ft


Fülbevaló - 1.395 Ft

Rengeteg minden volt leárazva, pólók, ruhák, cipők, szerintem érdemes benézni még ezen a héten is!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép holmikat találtál! A horgolt felső a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  2. Én a táskákat csekkoltam még a nagy leárazás előtti héten, írtam is egy kívánságlistát a vágyott darabokról. Azóta azon merengek, hogy vajon megrendeljen e majdnem féláron vagy csak a "szemem kívánja" alapon hagyjam elmenni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...hááát...én azt hiszem megvenném :)) Legalább egyet a vágyottak közül :))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...