2015. június 29., hétfő

Must Have - Eveline Cosmetics Advance Volumiere szempilla szérum


Kedvenc webáruházamban - az Iparfümérián - válogatva bukkantam rá erre a szempilla szérumra és azóta, hogy kipróbáltam,  a mindennapjaim részévé vált. Használhatjuk spirál alá bázisnak vagy éjszakára ápoló és növekedést serkentő szérumnak. Rengeteg hasznos összetevővel  - méhviasz, hyaluronsav, panthenol, szójaprotein - védi és regenerálja a pillákat.


Én kizárólag spirál alá bázisnak használtam mert elég komoly különbséget tapasztalok, ha ezzel egészítem ki. De még így is tapasztaltam szempillanövekedést és a pillák állapotának általános javulását. Tényleg csodásan karbantartja őket, már ezért megérné. 


Ilyen fehér krémszerű folyadékról van szó, ami a pillákra kenve is fehérre szárad - ezért tényleg csak spirál alá vagy éjszakára célszerű felkenni. Illata nem nagyon van, és érzékeny szeműeknek vagy kontaktlencsét viselőknek is javasolják.


Nagyon elégedett vagyok vele, ahogy az alábbi képeken is láthatjátok jelentősen hosszítja, vastagítja a pillákat, amióta beépítettem a napi sminkelésbe mindig megdicsérik a szempilláimat! Sőt, ha csak spirál van rajtam akkor is annyira látványos, hogy megkérdezik, hogy kihúztam-e a szemem. Volt aki követelte, hogy azonnal mondjam meg milyen szempillaspirálra váltottam és mosolyogva közöltem, hogy mindegy milyen, csak a lényeg, hogy ezt használja alá :))



A két kép között nem barnultam le, csak a fények kicsit máshogy estek :) De a lényeg, hogy szuperszempilláim lettek ! :)) Nézzétek az alsókat is, hát nem tuti?? Én azt mondom, minden nő megérdemel egy ilyen pillaturbósítót, pláne hogy rendkívül kedvező az ára! Míg egyes spéci szérumok tízezerbe, vagy annál is többe kerülnek, ez mindössze 1700 Ft...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...