2015. június 3., szerda

L'Oreal Nude Magique Blur Cream


Az Iparfüméria webáruház legutóbbi L'Oreal akciójában tettem szert erre a bőrtökéletesítő krémre. Előtte megnéztem pár oldalt és elég vegyes véleményeket láttam, hát, gondoltam akkor nekem kell eldönteni hogy működik-e :) 


Alapból ez egy enyhén színezett primer. Mattít, eltüntetni a pórusokat, bársonyossá teszi a bőrt. Attól hogy színezett még nem helyettesít egy BB krémet vagy alapozót, csak nagyon enyhe fedést ad. Elsősorban nem is a fedés a dolga hanem a bőr egyenetlenségeinek az eltüntetése. Az összetevői egyébként kábé ugyanazok mint a jóval drágább primereké, de ugyanúgy teszi a dolgát mint azok.


Az állaga kicsit szinte habszerű krém, ezért kicsit szokatlan volt nekem. A felvitelnél is lehet vele kicsit játszani, például a tágabb pórusú területre inkább csak beütögetni és nem rákenni, úgy még jobban fed - mert szinte feltöltjük vele a mélyedéseket.


Az adagolója ilyesmi, elég furán tudjuk vele kinyomni ezt a krémet, ilyen kis csíkokban jön ki - de legalább nem jön ki túl sok egy használatkor. Úgy tapasztaltam hogy elég kevés kell belőle.


Nekem a Light to Medium árnyalat van, ezen kívül egy sötétebb színben kapható. De úgy veszem észre hogy a színnek nincs különösebb jelentősége mert felvitelkor teljesen beleolvad a bőrbe, szerintem ez is inkább a bőr egységes felszínét javítja, talán csökkenti a pirosságot, ilyesmi.

Összességében nekem az a véleményem hogy primernek teljesen jó, pont ugyanúgy működik mint a dupla ennyiért vásárolt másik primerem. Önmagában nekem nem lenne elég, de smink alá teljesen jó. A pórusokat nem tünteti el, de megfelelő felvitellel tényleg alig láthatóak. Valóban mattít és valóban bársonyos és egyenletes bőrfelszínt eredményez.

Elsősorban normál és kombinált bőrre való szerintem és a legjobban úgy használható ki, ha fölé még BB krémet vagy alapozót kenünk, illetve a sminkünk frissítésére is alkalmazhatjuk napközben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...