2013. május 15., szerda

A világ leggyorsabb manikűrje - Astor Perfect Stay Gel Shine



Astor Perfect Stay Gel Shine Taupe árnyalat 1 rétegben


Épp azon szerencsések közé tartozom akik kipróbálhatják az Astor újdonságát a Perfect Stay Gel Shine lakkot, úgyhogy amikor megérkezett alig vártam hogy kifesthessem vele a körmeimet. Gondoltam kipróbálom, hogy tényleg alapozó és fedőlakk nélkül és egy rétegben kenem fel. Az azért nem jött be hogy akár egy ecsetvonással ki lehet festeni a körmöt, legalábbis nekem nem, ahhoz profinak kell lenni, vagy legalábbis nálam profibbnak, meg én amúgy is szeretek pepecselni. Az tény, hogy nagyon jó az ecset, széles fajta de nem annyira amivel az ember lánya pillanatok alatt összekeni az egész kezét. De maga a körömlakk anyaga az amin meglepődtem. Ez a LYCRA® tartalmú Gel Shine formula tényleg tud valamit, szinte magától szétterül a körmön az ecsettel jóformán csak egyengetni kell. Működik az egy réteg, ha szépen oszlatjuk el. Alapvetően ilyen hatást, hogy egy rétegnél elámulok a fedésen csak a dupla ennyibe kerülő lakkoknál tapasztaltam eddig. A végeredmény szép fényes, csillogó körmök. Viszonylag gyorsan meg is száradt, a körömlakkozással az ecsetnek és a lakk állagának köszönhetően nagyon gyorsan végeztem. Szóval be fogok tárazni ezekből a lakkokból, mert ennyire gyorsan ilyen hatásos végeredményt tényleg ritkán láttam.
Valamilyen pirosas, lilás vagy pink színnel jobban látszódna a csillogó végeredmény, de ígérem majd olyan képek is lesznek amint veszek még belőlük néhányat :)A Szépségbolt webáruházban most 30%-os engedménnyel kaphatóak ezek a lakkok, érdemes benézni, itt oldalt a hirdetésre kattintva már ott is találhatjátok magatokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...