2013. május 5., vasárnap

NOTD - Glitter Sandwich



Amikor egyszer a két réteg piros lakk közé arany csillámos lakkot vittem fel még nem tudtam, hogy Glitter Sandwich körmöket készítettem. De valójában tényleg ennyiről szól ez a technika, egy réteg alaplakk, egy réteg színes lakk, egy réteg csillámos lakk és végül egy réteg színes lakk, majd nyugodtan lehet folytatni ezt a rétegezést egy még extrább manikűrhöz. Két típusa van, az egyiknél áttetsző szolidabb színű lakkot rétegezünk csillámos lakkal, a másiknál bármilyen színes lakk közé viszünk fel csillámos rétegeket. Az előbbi nagyon finom, elegáns végeredményt ad, az utóbbi pedig különleges mélységet ad a körömlakknak, a színnek.

Tippek: 

  1. Nagyobb csillámokkal hatásosabb
  2. Színes konfettiszerű csillámokat érdemes rétegezni áttetsző lakkokkal, úgy egészen extra lesz
  3. Érdemes kísérletezni, ezzel gyakorlatilag nem lehet melléfogni, mindenképp szuper lesz a végeredmény
  4. Légy türelmes, mindegyik réteget hagyd megszáradni mielőtt a következőt felviszed
Én most egy halvány rózsaszín lakkot rétegeztem egy ezüstös csillámmal.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...