2013. május 9., csütörtök

NOTD - Amethyst Glitter



Beyu 216 fölött 2 réteg BarryM Amethyst Glitter.

Már önmagában a Beyu 216 megér egy misét, nagyon extra finisű pink lakk, de rá ez a két réteg Amethyst Glitter nagyon szép. Mivel ma a környékünkön a nap csak a felhők mögül kacsintgat, azt is félgőzzel, ezért egyelőre nem tudom visszaadni a képekkel azt a látványt amit én látok a körmeimen amikor rájuk nézek. Komolyan olyan mintha leöntöttem volna őket egy ékszertörmelékből készült réteggel. Tényleg egész különleges lett a végeredmény. A Beyu lakkot majd máskor külön dícséretben részesítem, most inkább a BarryM glitterről ejtenék még néhány szót. Az összetétele nagyon jó, sokféle színben pompázik, néha vissza kell dugdosni az ecsetet hogy rendesen legyen rajta és kicsit mattra szárad, szóval nem árt fölé egy réteg magasabb fényű fedőlakk. Én most csak sima egyszerű gyorsan száradó fedőlakkal kentem le. Nagyon sok ötletem van vele, többféle kombinációban ki fogom próbálni azt hiszem.



UPDATE! Közben kisütött a nap, így sikerült egyet lőnöm kinti fényességben is:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...