2013. május 24., péntek

TIGI BED HEAD Totally Baked




Bevallom odavagyok rendesen a TIGI hajformázó cuccokért, tetszik a design, az illat, a hatásról nem is beszélve. Most legutóbb ezt a cukorkaillatú csodát próbáltam ami az eredeti felirat szerint egy Volumizing and Prepping Hair Meringue azaz volument adó és előkészítő haj habcsók..:) Én simán hajhabnak használom és remekül bevált. Kezdjük ott, hogy tényleg habcsókillata van, mármint tartósan - a hajmosás napján biztosan ilyen illata lesz a hajunknak, diszkréten és finoman persze, nem zavaróan. 2-3 pumpányi habot szoktam eldolgozni a hajamon, akár a töveknél is és selymes, dús frizurát lehet vele szárítani. A múltkor próbaképpen csak úgy minden nélkül megpróbáltam beszárítani a hajam, hogy lássam tényleg annyit számítanak-e ezek a formázó termékek és hát ég és föld volt a különbség. Kócos, sprőd, lelapuló ezerfelé szálló tartás nélküli haj vagy puha, selymes, dús, illatos frizura. Szóval igen, számítanak. A TIGI cuccokból próbáltam már párat és nem nagyon tudok bennük hibát találni, az áruk borsos egy kicsit de még így is abszolút megéri mert nagyon-nagyon sokáig elég, professzionális hatást lehet vele elérni és hát imádnivalóak.
Az ár miatt érdemes szétnézni a neten, a legolcsóbban szintén az Iparfümériában lehet beszerezni.


Ilyen kis okos adagolója van, akár egy kézzel is lehet boldogulni vele


Így néz ki egy fújásnyi, 3-nál több nem kell belőle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...