2013. május 23., csütörtök

NOTD - NYC korall és menta



A Coty jóvoltából kipróbálhattam a képen látható gyönyörű NYC lakkokat. Egy csodás korall és egy mentás, zöldes árnyalatból készítettem ezt a manikűrt, némi ügyetlenkedéssel, de lelkesen :)
Az NYC egyébként most nagyon bedobta magát tavaszra-nyárra, mert 40 színből álló kollekcióval jelentkezik!
A lakkok jó krémesek, egy rétegben is egészen szépen fednek, nagyon gazdag színek és valóban gyorsan száradnak. Az ecset megfelelően széles viszont nagyon sok festéket vesz fel, szóval ügyelni kell erre. Nekem sikerült egész szép halmokat felépítenem a kis menta háromszögbe, kb. négyszer annyi festéket vittem fel oda mint amenyit kellett volna :) 


2 megjegyzés:

  1. nekem nagyon bejön ez a két szín együtt:) A Cupcakes and lattét én is néztem, már csak a neve miatt is olyan nagy volt a csábítás *.*

    VálaszTörlés
  2. Hát bizony odavagyok én is a mentákért de nagyon, majd valamilyen mentás ombrét is kipróbálok, már úgyis van egy csomó passzoló színem :))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...