2013. május 20., hétfő

Rimmel Salon Pro Lycra körömlakk



Mostanság több márka is kijött gél lakk hatású körömlakkal, az egyik ilyen újdonság a Rimmel Salon Pro Lycra, méghozzá Kate Moss által tervezett árnyalatokkal. A kollekció 18 színe közül 9-et tervezett a szupermodell, a színek között egyaránt megtalálhatóak a vagány dögös és a visszafogottabb, elegáns árnyalatok.

A terméksor fejlesztésével kapcsolatban Kate ezt mesélte: " Hatalmas örömet okozott, hogy engem bíztak meg több árnyalat megtervezésével. Olyan volt, mint egy játék a színekkel, amik - a zenei stílusokhoz hasonlóan - különböző hangulatokat fejeznek ki, innen erednek az ötletes elnevezések is. Hozzám pillanatnyilag a Hip Hop pirosas árnyalata áll a legközelebb."

A Coty jóvoltából most én is egy bordós-pirosas árnyalatot, a Celebrity Bash-t próbálhattam ki. Szintén vastag ecsettel rendelkezik, ami mostanában nagy trend lett a körömlakkoknál, de azt hiszem ennél a méretnél már aztán tényleg meg kéne állni :) A kupak sajnos egyáltalán nem praktikus, nehéz fogni lakkozás közben, eleve egy kicsit bumszli, de még ferde is a teteje, ami jól mutat, de nem könnyű vele dolgozni. A lakk viszont szuper! Mély, gazdag színe van, hogy igazán megadjuk a módját két réteg kell neki. Jól terül és eszméletlen szépen csillog. Gondoltam tesztelem a tartósságot is, a következő kép 4 nappal a lakkozás után készült, közben nem kíméltem a körmeimet:


Most így néz ki, kicsit más fényviszonyok között fotóztam így nem látszik annyira hogy még mindig mennyire szépen csillog, de tényleg. Szép! Alig észrevehetően, de kicsit már kezd kopni, viszont nem pattogzott le sehol, fém üdítősdoboz bontást is simán bírta. Meg vagyok elégedve :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...